2011. október 18.

27 idegen igen (27 Dresses) -2008

Jane (Katherine Heigl) egy végtelenül romantikus és mindenkinél önzetlenebb nő, mások boldogsága jelenti számára az életet. Imádja az esküvőket, ahol neki csak a koszorúslányi szerep jut. Ám amikor Jane húga, Tess (Malin Akerman) iránt főnöke, George (Edward Burns) szerelemre lobban (akibe titkon Jane is szerelmes), Jane kénytelen felülvizsgálni eddigi "örökké-csak-koszorúslány" életstílusát.
Egy emlékezetes estén Jane éppen ingázik két esküvői fogadás között. A nem mindennapi teljesítménynek pedig véletlenül szemtanúja lesz Kevin (James Marsden), az esküvői tudósító, aki nagyszerű sztorit szimatol a háttérben. Szerinte Jane, az esküvőfüggő története rengeteg lehetőséget nyújt a magazinon belüli feljebbjutáshoz. Kevin minden olyasmire cinizmussal és ellenvetéssel tekint, ami Jane számára fontos, így állandóan vitáznak egymással. Aztán megjelenik Tess és megkéri nővérét, hogy szervezze meg menyegzőjét George-val. De itt még nem érnek véget a bonyodalmak. Kiderül, hogy Kevin sztorit ír Tess és George esküvőjéről. Ez Kevin számára is nagy lehetőség, mert közelebb kerül a nagy lehetőséghez.
Nagyszerű film, ajánlom figyelmetekbe. Én már vagy 1000-szer megnéztem, de még mindig tudok nevetni rajta. Bár a kritikák teljes mértékben unalmasnak mondják és semmi egyedit nem találnak benne, nekem mégis tetszik. Én találtam benne egész poénos részeket is. És bár a történetet sem tartják eredetinek, mégis van benne valami ami megfogott. Nem értek egyet a kritikák nagy részével, de azzal igen, hogy eléggé kiszámítható a film kimenete.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése